sabato 4 febbraio 2012

Un  salût  rivât  dal  cîl                       
                         
 Biel che o stavi par partî,
 un lamp tal cîl mi à svuarbât
e di colp mi soi fermât.

Tal aiar, un sunôr o 'nd ai sintût.
Une armoniche e sunave
une cjançon che tant mi plaseve.
   
" O stele , biele stele, che tu pandis
la tô  lûs sul Friûl e sul  paîs,
no stâ pierdi il to sflandôr,
che o ten dentri, tal gno cûr.
Cuant che o soi lontan de cjase,
tu mi dâs confuart, cul  to lusôr,
tu plachis il dolôr
di sei lontan dal  gno amôr."

 Chel lamp che mi à fermât,
 di là sù tu  lu âs mandât
Pergamena 2:                          Un  Salût rivât dal cîl 
par sintî il to salût.

                                        
                    




publicade, sù << IL PONTE >> 8 ott. 2010


                                     
                         

Nessun commento:

Posta un commento